Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, oktober 17, 2003

A Oui Monsieur

Loting

Zojuist gelezen op Nu.nl:

FC Utrecht loot Auxerre
NYON - FC Utrecht moet het in de tweede ronde van de UEFA-beker opnemen tegen de Franse club Auxerre.
De Utrechters bereikten deze week ten koste van het Slowaakse MKS Zilina de tweede fase van het Europese toernooi. De westrijden zijn op 6 en 27 november. Utrecht speelt eerst thuis.
Na de winst op MSK Zilina sprak FC Utrechts trainer Foeke Booy de wens uit in de tweede ronde een grote club te treffen. "Dat is Auxerre", zei hij vrijdag in een eerste reactie. "Voor ons is deze ontmoeting een grote uitdaging. Ik zie de Fransen als de grote favoriet."
Gezien de indeling had Utrecht ook Liverpool of Parma kunnen treffen. Booy: "Dat was nog mooier geweest. Aan de andere kant is Auxerre voor onze supporters relatief gemakkelijk bereikbaar. Dat is een voordeel. Ik ben blij dat we eerst thuis spelen. Het is zaak dan een aanvaardbaar resultaat neer te zetten."

Commentaar:
Dus gauw met de seizoenskaarten kaarten halen!!! Daar wil ik bij zijn!!!

En van je euro, euro Utereg komt eraan... En van je euro euro Utereg bovenaan... Foeke Foeke Booy en zijn hele klerezooi...Hallo Europa FC Utereg komt eraan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown