Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, december 16, 2014

Bofkont

O wat ben ik toch een bofkont. Dat denk ik regelmatig sinds ik freelance. En ik niet alleen: ik hoor het ook van vrienden en familie. Neem nou afgelopen vrijdag. Stond ik toch maar mooi in de Post Rotterdam mijzelf te verwonderen over de Gouden Eeuw van de Moslimbeschaving. En gisteren sloop ik rond in Amsterdam Expo bij de spannende tentoonstelling Giants of the Ice Age. Om over de productjes die ik regelmatig mag uittesten maar te zwijgen.

Het is alweer twee en een half jaar geleden dat ik 'mijn' Lijfblad gedag zei omdat het tijd werd voor iets anders. Wat dat 'iets' was, dat wist ik eigenlijk nog niet. Maar jee, wat heb ik mijn draai gevonden in de wondere wereld der freelancers. En dat eigenlijk al na zo een korte periode. Ik dank dat vooral aan de ruimte die ik van thuis uit heb meegekregen om dit nieuwe, ongeplaveide pad te nemen. Ik voelde me Roodkapje die niet de normale weg naar Oma's huisje nam, maar ging zwerven door het bos op zoek naar de mooiste bloemen. Ik was niet bang voor de boze wolf, en nog niet. Zelfs niet als ik oog in oog sta met een grottenleeuw uit de ijstijd :D

Deze bofkont heeft dit jaar heel wat bijzondere dingen gezien en gedaan. Deze maand nog liep ik in Dolfinarium Harderwijk voor een spectaculair Sinterklaasfeest voor Harderwijkse ouderen, vrijdag bezocht ik het zeer magische 1001 Inventions en gisteren ging ik op ontdekkingstocht door de ijstijd bij Giants of the Ice Age. En dat was alleen deze maand... Ik denk dat ik nog wel een jaaroverzicht ga maken van alle bijzondere uitjes en dus reportages die ik dit jaar heb mogen maken. Al is het alleen maar omdat ik nog even al die mooie bloemen wil schikken in een boeket...



Foto's: Writing Berries.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown