Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, december 09, 2014

Nagenieten van een heerlijke Sinterklaasweek

Vrijdag 5 december was het eindelijk zover: Pakjesavond. Een avond waar ik echt naar uit kan kijken. Sinterklaas en Zwarte Piet kwamen op bezoek en brachten maar liefst vier zakken vol cadeautjes mee. Ik denk dat we allemaal heel lief zijn geweest dit jaar. We hadden weer een aardige berg aan cadeautjes liggen, geweldige gedichten en heel veel lekkere snoepjes. Mijn Sinterklaasweek begon echter al goed met het Sinterklaasfeest voor ouderen in Dolfinarium en de Harderwieker Sienterkloas Stichting. Ik ben nog aan het genieten van vorige week. Genieten jullie nog even mee?

3 december: Sinterklaasfeest Dolfinarium

Lees ook:

Sinterklaasfeest voor Ouderen
in Dolfinarium




5 december: Pakjesavond

B'Day Countdown