Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 28, 2014

Throwback Thursday: mijn Bassie aan zee

Bassie aan zee... dat is de foto voor deze Throwback Thursday. Hier zit hij, kijkend over de Noordzee tijdens een vakantie in Julianadorp. Als er iets is waar mijn oude bokje van hield dan is het wel van het strand. Lekker een kuil graven om er vervolgens lekker in te gaan liggen. Maar soms wilde hij graag over het strand en het water staren, met mij op slechts een paar centimeter achter hem. En daardoor kon ik deze bijzondere foto van hem maken. Bijzonder omdat ik vaak kleine tekeningetjes van hem maakte precies in deze houding. Hij is al twee jaar niet meer bij ons, maar gelukkig heb ik heel veel mooie foto's van hem, zoals deze.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown