Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 04, 2014

4 augustus...

4 augustus mooie dag
het geeft mijn gezicht een lach
maar soms ook wel een traan of twee
zij brengen mooie herinneringen met zich mee
en waar ze ook zitten,waar ze ook zijn
4 augustus is bitterzoet en ook heel fijn



Op 4 augustus was mijn oma altijd jarig. Helaas moeten we haar al weer ruim 11 jaar missen.
Op 4 augustus 1995 sloot ik dit witte bolletje Bassie in mijn armen, een bijzonder hondje dat er nu ruim 2 jaar niet meer is.
4 augustus is een vreemde dag vol herinneringen. Gelukkig maar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown