Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 21, 2014

Throwback Thursday: aan het strand

Na al het leeswerk van de afgelopen weken, nu even een adempauze (voornamelijk ook omdat ik mijn collegestukken nog aan het uitzoeken ben) met Throwback Thursday foto's. Ook leuk, want door het zoeken naar oude teksten, ben ik ook heel wat oude foto's tegengekomen. Deze week een mooie strand foto - het is immers nog vakantietijd - van mij, mijn mama en drie lieve hondjes (Molly, Benji en Bassie) aan het Spaanse strand. Een zeer dierbare foto die altijd dichtbij me staat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown