Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, augustus 03, 2014

Foto van de Maand

Juli. Een warme zomerse maand, hier en daar onderbroken door flinke regenbuien met onweer.
Een maand waarin ik ouderwets weer veel in een dierentuin te vinden was (je leest hier onder meer alles over in Doldwaze Dierentuindagen en Thomas & Tante Berry ontmoeten Prince de dolfijn), naast een zomergriepje toch ook lekker heb gewerkt in mijn kantoortuin en vooral weer heb genoten van de goede dingen van het leven. Zoals van mijn neefjes en Ploon haar verjaardag. En uiteraard hebben we daar foto’s van!


3 juli: Sammie’s nieuwe vriendinnen


12 juli: Nederland is derde op het WK! Aan onze bank heeft het in ieder geval niet gelegen.


13 juli: Dagje DierenPark Amersfoort met de club


16 juli: Zo nu en dan wordt er wel gekeken of ik daadwerkelijk aan het werk ben ;)


18 juli: Zomervakantie! Tante dagje in de tuin


20 juli: Uit eten voor Ploon’s 79ste verjaardag


21 juli: En op haar echte verjaardag naar DierenPark Amersfoort


23 juli: Koekies bakken met Koekie


23 juli: Braaaaaaaaaaand! Wel in de straat, niet bij ons.


24 juli: Dagje Burger’s Zoo


25 juli: Dagje Dolfinarium met spetterende vuurshow


26 juli: Dagje Dolfinarium met veel Family Fun


29 juli: World Tiger Day

Inclusief drie blogs:
Keevie & Ik
Cookie Report
Writing Berries

31 juli: Bellenblazen in de tuin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown