Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 14, 2014

Throwback Thursday: College 'de Klop'

Dat waren de eerste artikelen die ik echt publiceerde voor een groot publiek. Ik durf te zeggen dat mijn journalistieke carrière is begonnen op College ‘de Klop’ en ik zal die lange middagen bij het stencilapparaat en de luide nietmachine nooit vergeten. Het rapen in de hal, de nieuwsgierige leraren, de leuke reportages en interviews… het is iets om met veel trots op terug te kijken. Het eerste deel van mijn Throwback Thursday’s sluit ik af met een overzicht van alle artikelen die ik voor de schoolkrant heb geschreven. En dan… tja, dan gaan we eens kijken naar alle stukken die ik voor mijn studie heb geschreven, maar die eigenlijk het klaslokaal bijna nooit hebben verlaten…

Het interview met Anton Geesink
10 vragen aan: Meneer van der Meer
College ‘de Klop’ Kinderboerderij
Kleuren en Bloemen
10 vragen aan: Meneer Hulsebosch
10 vragen aan: Meneer Vink
Greenpeace: de Rainbow Warrior gaat nooit verloren
Column: Agressiviteit, de wereld is er vol mee
De Open Dag 1994
De Schaatssponsortocht 1994
De leraar en agressie!
Een sportief interview met Johan de Kock
Wat deed meneer de Haan in het Belgisch Elftal???
De Open Dag 1995
Het Tineke Schouten Interview
College ‘de Klop’ presenteert: Romeo & Julia
De Eindexamenstunt 1995
Een laatste woord…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown