Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, april 20, 2014

Vrolijk Pasen!

Vanmorgen had ik een gekke bui. Nu heb ik wel vaker een gekke bui dus dat is niet zo vreemd. Sterker nog ik, ik ben vaker in een gekke bui dan in wat anderen een normale bui noemen, dus misschien was ik vanmorgen wel in een voor mij normale bui. Mijn bui vanmorgen uitte zich in een nailartje waar ik al veel leuke complimentjes op heb gehad vandaag, namelijk Paas nailart, met kuikentjes. 


Voor de kuikentjes heb je eigenlijk alleen een gele basis nodig, oranje, wit en zwart. Lak je nagels met de gele nagellak. Twee dunne laagjes moeten voldoende zijn en laat vervolgens goed drogen. Met een dotting tool teken je met oranje een driehoekig snaveltje en de voetjes (een stipje met drie teentjes). Vervolgens maak je met de dotting tool met witte nagellak twee ovaaltjes. Laat weer goed drogen en zet er met zwart een klein pupilletje in.
De rest van mijn nagels heb ik als paaseitjes versierd, met dezelfde gele onderlaag. Vervolgens heb ik met de dotting tool blauwe, groene, roze, paarse en bronzen stipjes gezet. Goed laten drogen en klaar!
Je moet er wel even de tijd voornemen - in verband met droogtijd - maar het resultaat is ontzettend leuk en helemaal Pasen!

Fijne Pasen nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown