Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, april 05, 2014

Foto van de Maand

Maart roert zijn staart. En dit jaar heeft de maand maart ervoor gekozen om veel zonnestralen te bereiden. Sterker nog: het leek af en toe wel zomer! Ik heb zelfs al op mijn flipflops gelopen. Heerlijk! Dat werd echt dubbel genieten in de diverse dierentuinen en tijdens de verscheidene wandelingetjes met Sammie. Alhoewel: het was niet alleen maar zonneschijn, want 23 maart kregen we nog een flinke hagelbui voor onze kiezen toen we op de mooie Maurice - de nieuwe mannetjesolifant in DierenPark Amresfoort stonden te wachten. Maar dat mocht de pret niet drukken hoor. Zeer zeker niet.

9 maart: Een dagje naar De Olmense Zoo in het Belgische Olmen
Gouden Tabby Tijger


13 maart: ik heb de smaak te pakken wat nailart betreft COO-KIE


14 maart: IJS-tijd!


22 maart: even uitwaaien aan 't Wad


23 maart: Welkom Maurice

Warm welkom voor Maurice

24 maart: Het is echt lente met zoveel narcissen


27 maart: OPPASSEN!


28 maart: genieten van koffie, Sammie en de warme zonnestralen


28 maart: Sammie's nieuwe kapsel


29 maart: Afrikaanse wilde hond in Safaripark Beekse Bergen

Uniek familiedier: Afrikaanse wilde hond

29 maart: Earth Hour, even een uurtje in het donker


30 maart: De Apenheul is weer open! Verkeerde ISO instelling, maar toch een geweldige foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown