Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, april 28, 2013

Een zaterdag genieten

He he, 6 maanden lang wisten we dat deze dag zou komen: 27 april, de dag dat het Dolfinarium haar deuren weer zou openen. Ik mocht als vip naar binnen om de vip première van Aquabella, de nieuwe show in het verbouwde Dolfijn Domijn, te mogen bekijken. Kippenvel, en dat al voor alles ging beginnen. Ik zal niet te veel verklappen, maar het was een zeer geslaagde mooie nieuwe show. Natuurlijk ben ik lekker bij mijn walrussen vriendjes wezen kijken, heb ik genoten van de dolfijnen in de Odiezee en heb ik de zeehondjes en steller zeeleeuwen nog even gedag gezegd. Het zonnetje scheen, veel bekenden gezien, echt genieten!




Maar daar bleef het niet bij gisteren, want na een dagje Dolfi ging ik met mijn papa (daddy/daughter date) naar Vredenburg Leidsche Rijn voor een lekker avondje swingen, zingen en lachen bij de Edwin Evers band. Het was een feest der herkenning waarbij de jaren 80 centraal stonden in de muziek. Hoewel er ook moderne stukken gespeeld werden, deden de jaren 80 medleys het erg goed om lekker op uit je dak te gaan. Heerlijk!



En dan is het weekend ineens weer voorbij. Heerlijk hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown