Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, april 02, 2013

Foto van de Maand

2 april! Geen Pasen meer en ook geen grappendag, dus gewoon tot de orde van de dag: de Foto van de Maand maart. Maart bestond qua weer uit wisselvalligheden. Zo kon het 's morgens sneeuwen en een uur later was alle sneeuw alweer weg. Maar het was koud door een wind uit het oosten. Toch was er weer genoeg te doen, liet de zon zich voorzichtig even zien en heb ik drie verschillende dierenparken bezocht (waarvan eentje voor mijn werk). Zeker niet vervelend!


4 maart: zon!
Sammie geniet met volle teugen


8 maart: Rest in Peace Frankie Girl!
De fans van Maroon 5 eren de overleden hond van Adam Levine op Twitter met foto's - Sammie & ik natuurlijk ook


14 maart: Sneeuw! Alweer! :)
Maar dit keer was het wel berekoud!


16 maart: Hieperdepiep Hoera! Me Pappie is 60 jaar!
En dat vierden we onder andere met deze door papa gemaakte overheerlijke stroopwafeltaart >om nom nom nom<

17 maart: Dierenpark Amersfoort
After Party! - met een close up van Simon de neushoorn


23 maart: Earth Hour
Een uurtje in het donker voor Moeder Aarde, maar met kaarsjes aan!


24 maart: Beekse Bergen
WAUW! Wat was dit gaaf. Dit jachtluipaard lag nog geen 2 meter van de auto af!


26 maart: Olifantjes fotoshoot
Voor mijn blog (Biedt een helpende hand aan de olifant) gefotografeerd in de achtertuin


27 maart: Sammie bij de achterdeur
Als de zon schijnt...


30 maart: Apenheul
Het is pas lente als de Doodshoofdaapjes naar buiten gaan! En de pers (ikke dus) was er bij!


31 maart: Vrolijk Pasen!
Oftewel: waar blijft mijn Paasdiner?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown