Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, september 22, 2012

Dichter bij Beachie in Brugge

19 september 2012. Dat is zo'n datum die ik nooit meer zal vergeten. Op die dag reisden Esmeralda en ik samen af naar Boudewijn Seapark in Brugge, België om daar vervolgens met Kirsten en Angela Dichter bij Dolfijnen te doen. Met Jody fotograferend op de tribune hebben we enorm genoten.
Allereerst zijn we - na een broodnodig ontbijt/lunch met koffie - bij de zeeleeuwenshow wezen kijken waar we enorm gelachen hebben. Daarna hard gelopen naar de koepel (we moesten helemaal buiten om) voor het Dichter bij Dolfijnen programma. Na een prachtig filmpje over dolfijnen en een introductie over de verschillende soorten, leefgebieden en zo voort, was het tijd om bij de training te gaan kijken. Na de training mochten we dan eindelijk dichterbij de dolfijnen komen. Dankzij het mailtje van Esmeralda deed Beachie - mijn vriendje uit Harderwijk - mee aan het programma, samen met zijn vriendinnetje Roxanne. En dat is me toch een mooi dolfijntje zeg! Geen wonder dat Beachie haar leuk vindt.
Na een fotomomentje (handje/flipper van Beach, kus van Roxanne) was het tijd voor het knuffelen en aaien. Wat heerlijk om Beachie nu eens echt onder zijn kinnetje te kriebelen! En we mochten nog een gedraging kiezen, waaronder een waterspat.
Eh... ja, doe mij maar een Beachie douche! Misschien onnodig om te vermelden dat we doorweekt waren...
Na zo dichtbij Beachie te zijn geweest zijn we nog de roofvogels wezen bewonderen en hebben we natuurlijk de dolfijnenshow van half 5 bezocht.
Het was een prachtige dag die zelfs een uur in de file rondom Antwerpen niet kon bederven. Al voelde het zo in het donker bij Hazeldonk - waar Esmeralda en ik even zijn wezen eten - toch wel alsof we van vakantie terugkwamen.
De dag was echter voorbij gevlogen. Gelukkig hebben we de (vele) foto's nog om lang mee na te genieten...


Zeeleeuwenshow/ Roofvogelshow


Dolfijnenshow


Dichter bij Beachie & Roxanne


Een Beachie & Roxanne douche!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown