Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 13, 2012

Zonovergoten Rhenen: Ouwehands Dierenpark

Het is September, dierentuin maand! Althans, voor mij, want er staan heel wat dierentuin uitjes op het programma. Afgelopen zondag was de eerste: Ouwehands Dierenpark in Rhenen. Een prachtig park met vreemde routes en vooral veel beren! Ik ben dol op beren en helemaal op het berenbos van Ouwehand. En de bijna witte Afrikaanse leeuwen, de ijsberen, de nieuwe zeeleeuwenshow Elements en natuurlijk de oerang oetans. En van het weer hebben Esmeralda en ik ook kunnen genieten want het was zonovergoten. Heerlijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown