Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, augustus 26, 2012

Orchideeënhoeve: warm maar prachtig

Ik merk dat ik een beetje achter begin te lopen met alle dingetjes die ik wil bloggen. Maar aangezien ik een schrijfdagje heb met de laptop op schoot, ook maar weer eens een stukje hier. Vorige week zaterdag ben ik namelijk met Esmeralda naar de Orchideeënhoeve in Luttelgeest geweest. Een aanrader als je van mooie bloemen en vlinders houdt! En aangezien ik nog moet oefenen met het zelf instellen van een spiegelreflex is het een ideale plek om dat te doen. Bloemen zitten tenminste stil nietwaar :)

Het resultaat? Oordeel zelf!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown