Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, maart 24, 2011

Bassies bolle oogje ~ deel 2

Allereerst wil ik iedereen een dikke virtuele knufflen geven en bedanken voor alle lieve berichtjes voor mij en Bassie! Wat ontzettend lief van jullie allemaal (je weet wel wie je bent!).

En het andere goede nieuws is, dat ik afgelopen maandag met Bassie terug ben geweest naar de dierenarts. En hij was heel tevreden over Bas zijn oog. De ontsteking is weg, dat is het belangrijkste, dus hebben we zijn oogje ook gered. Nou... je kunt je misschien voorstellen hoe opgelucht ik was.


Overigens, als Bassie straks in mei 16 jaar wordt... wist je dat dat in mensenjaren dan 80 jaar betekent? En nog noemt iedereen hem een puppy...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown