Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, maart 02, 2011

AWESOME

Awesome. Het is misschien wel mijn nieuwe stopwoordje sinds afgelopen maandag. Ein-de-lijk was het namelijk zover: 28 februari HET Concert van Maroon 5 in de HMH. De kaarten lagen al een aantal maanden geduldig te wachten op mijn ongeduldigheid en ineens was de dag daar.

O wat was het een super feest! Het was genieten vanaf de eerste opkomst van Sara Bareilles (dat laatste nummer van haar sneed echt dwars door ons heen, zo fenomenaal goed en mooi) tot aan de laatste slotakkoorden van Maroon 5. Rocken, zingen, lachen, springen, gillen (jaja ik ook en hard) en nog meer zingen. We hebben hard gewerkt want onze Adam (met nieuwe tattoo van Henk Schiffmacher) liet zijn publiek veel meezingen.

En natuurlijk klonken er nog mooie covers (Sara zong Fuck You van Cee Lo Green, Adam deed nog even Lets stay together van Al Green en What's love gotta do with it van Tina Turner), werden de fans vermaakt met wat humor (waarom meiden gillen en jongens gewoon cool 'heey' roepen) en natuurlijk heel veel solo's. De hele avond was gewoon... tja... Awesome!

Het was een avond om nooit te vergeten! Gelukkig hebben we de foto's nog...
JUST AWESOME (zoals Sara en Adam menig keer uitriepen)...


Lekkere gekke Sara, with her Awesome voice


Adam and the gang were melting our faces off with facemelting solo's and Adam's AWESOME voice!

O... en mag ik deze nog indienen als extra foto van de Maand Februari

Yeah? Awesome!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown