Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, maart 23, 2011

24H With Maroon 5

Coca Cola & Maroon 5 zijn rock & roll geschiedenis aan het schrijven. Maroon 5 schrijft sinds gistermiddag 5 uur London Time een song en deze moet vanmiddag af zijn om dezelfde tijd. Ze zitten dus 24 uur opgesloten in de studio (en er wordt veel gewerkt, niet geslapen en veel lol getrapt). Ik heb 6 uur gemist (ik moest toch even slapen) maar ben echt helemaal AMAZED van dit. Wat gaaf om te zien hoe een song geschreven wordt. Niet alleen omdat het hier om mijn favoriete band gaat, maar het is meteen goede research voor mijn boek :).

Ik zit dus gekluisterd aan mijn laptop! Ik heb het tot twee uur vannacht gevolgd, ben gaan slapen en heb om half 7 geloof ik mijn laptop weer aangezet. Tijdens dit event wordt er van de fans om inspiratie gevraagd via Twitter (hashtag #withmaroon5). Zo nu en dan worden er Tweets voorgelezen door de presentatrice Kim. En weet je wat zo gaaf is... er zijn ook een paar tweets van mij voorgelezen. Echt zo cool om deel uit te maken van dit fenoneem!


Adam's creative writing process: oftewel zo ziet schrijven er dus uit


Dus dat Tweeten we dan maar: feeling blessed!


Kim leest mijn tweet voor :)


Zo gaaf als je tweet wordt voorgelezen! Niet wetende dat ze DEZE dus ook nog een keer voorlezen!


Kim called Bassie a cute Puppy! Hoe COOL is dat! Samen met Jesse voor The Wall of Inspiration

Ik hang hier nog wel even voor mijn laptop. Feeling Blessed, feeling Amazed, feeling a part of Music History! Als dit nummer straks uit is, kan ik (samen met vele wereldbewoners) zeggen: daar heb ik deel van uitgemaakt. En het is zo gaaf om de band te inspireren die mij ook vaak inspireert.
AWESOME!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown