Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, maart 27, 2011

Mijn eigen flow

Ik had van de week een weekje vrij. Nu voelde het pas echt als een minivakantie toen ik dinsdagochtend wakker werd (want op maandagen ben ik sowieso altijd vrij) en besefte dat ik niets hoefde die dag. Behalve dan het volgen van mijn eigen flow...

En dat heb ik de hele week dan ook gedaan. Lekker elke dag beslissen wat ik wilde eten 's avonds. Lekker op de bank hangen met een boek en mijn laptop. Tekenfilmpjes (zo heerlijk) en DVD'tjes kijken, muziekje luisteren, met Bassie knuffelen en wandelen... heerlijk. Dinsdagavond tot laat en woensdagochtend vanaf vroeg de song writing session van Maroon 5 gevolgd. Donderdag de kapper bezocht. En verder gewoon helemaal... niets...

En dat was ook mijn voornemen. Mijn flow... mijn vrije tijd... ik heb mezelf niet teleurgesteld :)

Maar ja. Het hielp dan ook dat ik maandag te horen kreeg dat het goed is gegaan met Bassie en zijn oogje.

En nu? Tja... morgen is het weer een 'gewone' maandag en dan... toch weer de flow van het werk in. Alhoewel... misschien neem ik mijn eigen flow wel mee naar kantoor en probeer ik dit heerlijke relaxte lentegevoel nog even een paar dagen vast te houden - in ieder geval tot de volgende deadlineperiode.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown