Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, mei 27, 2010

Genieten van het Pinksterweer

Wat een prachtige Pinksterdagen hebben we gehad! Eerste Pinksterdag was al zomers, maar tweede Pinksterdag wellicht nog zomerser (is dat eigenlijk een woord?)... En waar kun je zo'n prachtige dag beter vertoeven dan tussen snurkende, soezende, luie dieren?

Dus 's morgens vroeg met papa in de cabrio (lekker decadent in het zonnetje) op weg naar... Tja, waar zouden we eens heen gaan... Dolfinarium? Seapark in Brugge? Of toch de Allwetter Zoo in Münster? Uiteindelijk viel de beslissing op de laatste: even lekker naar Rocco, Kite, Palawas & Nando. Eens even zien hoe het met de tijgers is en vooral de blonde bruine beren en de pinguïns... Dus zo gezegd zo gedaan reden we in twee uurtjes naar onze snurkende, zonnende vriendjes in Münster. De dierentuin waar ik vorig jaar verliefd ben geworden op de nu overleden Paco. Die door de bezoekers en de dierentuin ook zeker wordt gemist. Ook door mij...

Hoewel Paco gemist werd, heb ik genoten van alle andere dieren die er wel waren. En dat leverde prachtige plaatjes op!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown