Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, mei 13, 2010

Lekkere luie Hemelvaart

Ik had me dit lange weekend voorgenomen om het er eens van te nemen. Dus...

Afstandsbediening? Check!
Bassie snurkend in zijn mandje? Check!
Berry languit op de bank? Check!
Cola en snacks binnen handbereik? Check!
Nickelodeon en de Giro gezien? Check!
Computerspelletjes klaar? Check!

Na, tot nu toe heb ik mezelf lui-technisch gezien nog niet teleurgesteld.
Morgen mag het weer wat actiever (lekker Dolfijntjes kijken in het Dolfinarium) zijn, maar vandaag... gaaaaaaap... vandaag mag ik lekker lui op de bank blijven hangen.
Heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown