Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, augustus 02, 2009

Mooi begin van augustus

Gisteren is augustus begonnen. Met de mededeling dat ik over 31 dagen jarig ben (vandaag nog 30 dagen overigens) volgens mijn B-day Countdown, startte gisteren dus de maand augustus...

Om te vieren dat het nog steeds zomer is, ben ik naar het Dolfinarium afgereisd, in de hoop dat half Nederland nog op vakantie zou zijn in het buitenland. En ja... dat klopt, half Nederland zit in het buitenland. De andere helft echter was ook ruim vertegenwoordigd in Harderwijk ;-).

Ondanks alle drukte en zeurende mensen (het toppunt? dat de kinderen het té veel naar hun zin hadden) was het toch weer een heerlijke dag. Met als souvenirs een paar prachtige foto's!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown