Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, augustus 25, 2009

Fit Flop...

Vorig jaar mocht ik via mijn werk kennismaken met een nieuw soort slipper: de FitFlop. Een slipper met een dik voetbed waarin zich speciale luchtkussentjes bevinden. Het loopt de eerste keer misschien een beetje raar, maar als je eenmaal gewend bent, wil je niets anders - en voelt het juist gek als je ze uitdoet ;). Vooral omdat het ook supergoed is voor het trainen van been- en bilspieren! Ik heb heel leuke: zilvergrijs!

Dit jaar heb ik er nog een paar bijgekocht. Heel chique zwart met een brede band op de voet. Deze is helemaal met zwarte pailletjes ingevuld. Dus het staat niet eens zo gek onder een nette broek.

Met dit mooie weer loop ik dus lekker de hele dag op mijn zwarte FitFlops. Maar ja, ook ik schop ze af en toe onceremonieel uit, omdat binnenshuis met blote voeten op de koele plavuizen lopen nog veel lekkerder is. Dacht ik...

Ik zag ze namelijk even niet staan, naast de stoel, in de schaduw van de grote eettafel en ik liep er gister met mijn voet zo tegenaan...
krrr... zeiden mijn tenen en nu is er eentje (de vierde) helemaal bont en blauw en beurs en vastgetaped aan de andere, want hij is gekneusd :(.

Dus... even geen FitFlops voor mij... en dus ook geen training voor been- en bilspieren... zucht... alhoewel, het vertellen van dit bizarre ongelukje traint natuurlijk wel weer de lachspieren!



...en dan vooral die van anderen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown