Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, augustus 29, 2009

Verjaardag - deel 1

Hoewel ik nog drie nachtjes moet slapen tot mijn verjaardag (jaja, dinsdag komt nu wel heel dichtbij) heb ik vandaag al kunnen genieten van een verjaardagsvoorproefje. Met een superleuk HeroClix scenario waarvoor ik dus én de spelregels, én de voorwerpen én de speelkaart voor heb ontworpen en bedacht. Het was hartstikke gezellig en leuk. En ik heb al een paar cadeautjes gehad!

Daarna lekker naar het voetballen. FC Utrecht speelde tegen Sparta en won met 2-0. Dat is ook een lekker cadeautje.

En nu is het dus op naar dinsdag... ik heb er zin in!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown