Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, maart 06, 2008

Berry wil nog steeds een koekie...

Vervolg

Natuurlijk heeft mijn broer afgelopen week aan iedereen die het maar wilde horen (en degene die het niet wilde horen) verteld van mijn aanvaring met de papagaai. En natuurlijk kwam daar nog een heel leuke uitspraak bij die hij al veelvuldig heeft gebruikt... en dus, voor diegenen die het nog niet weten:

Kaartje voor de dierentuin: € 17,-
Handje zaad: € 0,50
M'n zus die gebeten wordt door een papagaai: onbetaalbaar!



Ja, zo lust ik er nog wel een paar... ach, eens kijken of we nog koekjes in huis hebben... ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown