Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, maart 21, 2008

A very Splashy experience

EK Zwemmen in Eindhoven

Ik heb zulk leuk werk. Want zo af en toe word je voor iets heel bijzonders uitgenodigd. Zoals ook gisteren. Sponsor Sanex had kaarten voor het EK Zwemmen. En natuurlijk zeiden mijn collegaatje Mel en ik 'ja, graag'.

En het was echt fantastisch om mee te maken. Hoofdrolspeler Pieter van den Hoogenband was helaas ziek - zoals iedereen die het sportnieuws volgt, wellicht wel weet - maar daarom hebben we nog wel heel gave dingen gezien. Zoals Marleen Veldhuis en Inge Dekker die respectievelijk goud en brons wonnen.

En dan een zwemcentrum vol mensen dat het Wilhelmus meezingt! Het was bloedje heet in het bad, maar dat bezorgde me toch echt wel kippenvel!

Vanavond maar gauw weer kijken of degene die ik heb zien kwalificeren voor een finale, ook nog iets winnen of niet! Haha.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown