Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, maart 31, 2008

Keevie & Ik

On the road

Jaja. Keevie & Ik hebben afgelopen week weer heel wat kilometertjes mogen maken voor zowel business als pleasure...

Zo hadden we afgelopen donderdag de uitreiking van de Kernphactor - een instore ontwerpactie met een klant van Lijfblad - in Amsterdam. We hadden een etentje én workshop buikdansen in Shibli (www.shibli.nl), een bedoeinen restaurant. De sfeer was super! Het buikdansen heel erg gaaf en het eten heerlijk. Hoewel veel van de buikdansbewegingen herkenbaar waren van het BodyJam-men, had ik de dag erop best spierpijn in de heupen!





Vrijdagmiddag raceten Keev en ik naar Zandvoort, naar het circuit om precies te zijn. Daar waaide het erg hard, maar Keevie stond zijn mannetje terwijl ik naar een persbijeenkomst ging van een nieuwe geur van Coty. Daar zal ik nu nog niet zo veel over zeggen... maar wel wat de grote verrassing van de middag was: rijden óp het circuit van Zandvoort ín een Lamborghini Gallardo... Okay, het is geen Race Keevie, maar met dik 165 km/u in een treintje over het circuit heen racen is ook supergaaf!





En om de week af te maken, zijn Keev en ik samen naar het Dolfinarium gegaan. Op zaterdag. Tja, eigenlijk was ik het wel zat om weg te gaan, maar aangezien ik mezelf weer aardig aan het voorbij racen ben, dacht ik... ik ga even naar mijn plekkie om tot rust te komen. En dat heb ik gedaan. Al rondhangend bij de dolfijnen, bruinvisjes en een heel lief zeehondje dat probeerde te slapen, maar door de andere zeehondjes werd geplaagd... Toch deed hij lekker zijn oogjes toe en genoot van het voorjaarszonnetje... Net als ik.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown