Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, maart 13, 2008

Keevie & Ik

La' ma' waaien

Ja, het was gisteren echt een ouwerrewetse waaibomendag! De bomen lagen plat in Almere - waar ik werk - en de windmolens konden het gewoon niet aan. Op radio 538 werden continu waarschuwingen gedaan voor verkeer over bruggen en menig file kwam er ieder uur bij. Het was weer eens zover: het Nederlandsche verkeer lag danig plat door het Nederlandsche weer. Lekker hoor.

Niet alleen hoge bomen vangen veel wind, kleine groene Keevies ook. Dus op aanraden van de mensen van de radio en mijn papa heb ik om half 4 mijn computer afgesloten en ben ik naar huis gaan rijden. En dat kleine Keevies veel wind vangen, bleek ook nu weer. 's Morgens had ik er niet zo'n last van gehad. Althans, gisterochtend werd Keevie vooruit geduwd door de wind. Op de terugweg hadden we hem schuin voor en hoe hard de wind ook blies, we reden gewoon lekker - steeds langzamer - de brug over.

Af en toe kregen we een duw opzij, maar aangezien Keevie altijd al alle zuchtjes wind opvangt, konden we ook dit wel hebben. Maar... we hebben niet zo heel hard gereden door de wind. Ach, met deze weersomstandigheden is 80 op de snelweg hard genoeg, dan konden we tenminste niet wegwaaien...

Wiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown