Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, februari 11, 2008

Oooooh! Ba Beh-ie

Lekker gek

Weet je wat zo leuk is aan een klein neefje en op maandag oppassen? Dat je lekker gek met hem kunt doen. Gek dansen, spelen met zijn winkeltje of gewoon gekke bekken trekken. Zo leer ik hem spaghetti slurpen door een sliert uit mijn mond te laten hangen en deze pas op te zuigen als hij vol lachen roept: 'O! Ba Beh!'

Ja, eerst heette ik T-tje, daarna Taat, daarna Ba Beh en nu Ba Beh-ie en dat klinkt zo schattig, maar dat terzijde.

En nu heb ik hem ook nog iets nieuws geleerd. Namelijk een lange neus maken, en dit...



...wat een lekker, lief en leuk ondeugend jochie is het toch!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown