Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, februari 08, 2008

Lekker zonnetje

minder humeurtje...

Vandaag schijnt er dan eindelijk weer eens een lekker zonnetje. En ik zit binnen achter mijn computer. Tja... deadlines en werk blijven gewoon doorgaan.

Ik ben wel blij dat de zon nu eindelijk schijnt. Al die regen van de afgelopen week deden mijn toch al in mineur zijnde stemming geen goed. Na mijn flinke griep met koorts hoef ik gelukkig alleen nog maar te hoesten, maar ook dat is reuze vermoeiend. En ik merk dat ik bijna geen weerstand heb tegen virusjes en dergelijke. Dus...

...eet ik al de hele week elke ochtend twee appels die ik van te voren in partjes snij met mijn handige appelpartenklokhuissnijder van de Ikea (jawel)...
...drink ik Adez met zwarte bessen en frambozen...
...probeer ik zoveel mogelijk groente en vis te eten...
...ben ik lekker wezen sporten van de week...

...maar... op tijd naar bed gaan en lekker slapen lukt helaas nog niet zo. Ik heb teveel geslapen tijdens mijn griepweekje denk ik ;-)

Ach... het zonnetje schijnt. Ik ga zo met Bassie naar buiten voor een beetje vitamine D. En dan slaat mijn humeur vanzelf wel om naar majeur.

Fijn weekend allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown