Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 13, 2007

Woehoe!

In het donker

Jahaaa! Lieve vriendjes en vriendinnetjes, Berry heeft vandaag iets gedaan wat ze nog nooit gedaan heeft. Echt waar. Ik heb zelfs de actiefoto om het te bewijzen. Bovendien was mijn Broer Henk erbij en was hij dusdanig getuige van mijn 'AAAAAH' en 'OOOOH' en 'WOEHOE' en 'O JEE, O JEE, O NEE', dat hij toch wel een heel klein tikkeltje doof moest zijn na afloop. En daarna moest ik hem aan zijn arm grijpen, omdat mijn knietjes zo knikten en mijn handen trilden...

...So fasten your seatbelts please...

BERRY IS IN VOGELROK GEWEEST!!!

Zo, dat is eruit. Vandaag ben ik met papa, Henk, Wilma en Henkje naar de Efteling geweest en ineens lonkte het gevaar...

We hadden gelachen in Loeki's Carnavals Festival (in plaats van Joki's) waar onze vrolijke leeuw en zijn eend Guusje van de reclameblokken overal tussen de rode neuzen staan en daarna een bankje opgezocht om wat te eten. En die grote roofvogel keek me zo verleidelijk aan, alsof hij wilde zeggen: 'doe het nu maar... ik vreet je niet op...'. En ik draaide het gewoonlijke plaatje af: 'En wat zie je dan... en wat gebeurt er dan...' Broer Henk legde het geduldig uit en ik dacht: 'It's now or never', stond op en ging naar het toilet.

Bij terugkomst had ik mijn beslissing genomen, met Henk durfde ik wel. En hij ging met me mee. Zaten we voorin in een karretje. Gingen we denderend het donker in. Kwamen er vogels voorbij - ik heb er eentje gezien... En daarna leek het even of het karretje en de omgeving niet meer bestond. Of ik twee tellen helemaal los was van hemel en aarde en het voelde geweldig.

Ja, je leest het goed GE-WEL-DIG! Okay, ik kwam na afloop niet echt soepel het karretje uit - Shake it baby! - en mijn handafdrukken stonden in de stang voor me, maar ik vond mezelf vandaag wel super stoer!

Geen idee of ik het snel weer doe... Maar vandaag was het precies datgene wat ik moest doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown