Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, augustus 03, 2007

Strijk-auw

Vouw uit mijn arm

Tja, maandag bedacht ik mij dat ik de was eens moest gaan strijken, aangezien de nieuwe alweer aan de lijn hing. En diezelfde maandag moest ik zonodig een milliseconde met mijn arm tegen de strijkbout aan strijken en toen had ik strijk-auw...

En niet zo'n beetje ook! De binnenkant van je arm is vele malen gevoeliger dan de andere kant, dus daar hing ik weer, jodelend onder de kraan. Gisteren heb ik het gaasje van mijn druppelvormige brandwond verwijderd. Dat zal wel weer een leuk litteken worden.

En dan de vragen van je omgeving: 'Hoe kan dat nou' en 'Waarom doe je dat dan?'
Nou, dat ligt bij mij meestal aan de maan stand. Gelukkig heb ik deze week niet ook mijn knie gespleten tegen een tafelpunt of mijn enkel verzwikt. En wie nu zegt: maar de week is nog niet voorbij, heeft ongelijk... de maan staat namelijk wel weer goed vanaf morgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown