Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 20, 2007

Het Gele Legioen - with Vision

Beach Volleybal in Scheveningen


Scheveningen zag er gisteren prachtig uit...

Gisteren was het dan eindelijk zo ver: het NK Beach Volleybal te Scheveningen. In het prachtige Beach Sport Stadion, werd dit gehouden, aan de Scheveningse kust. Het was gisteren prachtig weer en wij - van Lijfblad - waren uitgenodigd om een kijkje te komen nemen door Vision... maar vooral om ook een clinic te volgen. Samen met een grote groep drogisterijmedewerkers!

Het was echt heel erg leuk. Ik ben niet zo goed in volleybal en op het strand was ik ook niet de beste - ik torpedeerde nog een bal op één van de volleybal jongens (Daan) die zo aardig was om foto's te maken voor mij, zodat ik mee kon doen - maar het was echt zo leuk om te doen. De Australische coach van het Nederlandse team legde samen met twee dames en twee heren beachvolleyballers uit hoe je moest beach volleyballen. Hij sprak alleen maar Engels, maar dat was geen probleem.

Ik kreeg nog advies van de coach dat ik meer 'agressive' moest zijn bij het smashen. Op mijn antwoord 'But I am not an agressive person' zei hij: 'In this game you have to be agressive. Even when you make a mistake, just be agressive in making it!' Een goede les toch? Overtuiging is alles.


Achter het Vision-net, met pet en in Vision T-shirt

Aan het einde speelden we nog een toernooitje, waarbij ik in het team van Daan zat. Misschien onnodig om te vermelden dat we wonnen?

Daarna hebben we heerlijk genoten van alle voordelen die je hebt wanneer je bent uitgenodigd... we mochten op het VIP terras lekker eten en drinken. En daarna hebben we de finale van het NK bekeken. Als één geel Vision blok zaten we op de tribune. We knoopten nog een paar T-shirts aan het hek gebonden en er waren nog wat T-shirts over... En aangezien Koekie het zo gewend is op zondag een shirt te dragen, hebben we hem er ook maar eentje aangetrokken.


Koekiemonster was gisteren een deel van het Gele Legioen, in plaats van het Rood-Witte... een kleur die hij best kan hebben.


De finale was hartstikke spannend. Zand stoof alle kanten op, ballen vlogen links en rechts om ieders oren. Er werd zandgehapt, gejuichd en gebaald. Het was opzwepend ook door de muziek. Beach volleybal heeft een soort popcultuur, tussendoor en tijdens de rally's wordt gewoon muziek gedraaid. Af en toe gaven de cheerleaders een showtje weg en de stadionspeaker deed live verslag van de wedstrijd. Heel gaaf. Het duo Nummerdor en Schuil won en ik zette de winnende smash net nog op de foto.


Het laatste - agressieve - punt gemaakt door Nummerdor

Het was een geweldige dag! Vision (Nycomed) bedankt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown