Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, augustus 31, 2007

Bijna...

...jarig

Jaja... de vlindertjes beginnen al aardig te vliegen. En ik moet ook nog wat vliegen vandaag. Ik ben dan wel vrij, maar ik moet de laatste hand nog leggen aan mijn traktatie en scenario van morgen voor bij het Heroclixen, ik moet nog een beetje opruimen en de vloer dweilen. Dan ga ik vandaag nog eventjes naar de verjaardag van de kleine van Maui. En dan vanavond boodschapjes doen en dan... hoop ik als een blokje in slaap te vallen, zodat ik ook dat LAATSTE nachtje nog even kan slapen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown