Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, augustus 12, 2007

Beachie-lovers

Ontmoeting via de digitale snelweg

Een weblog bijhouden doe je ten eerste voor jezelf. Weet jij nog wie je was? Nou, ik soms niet. Alles gaat af en toe zo snel dat je het wel bij moet houden! En dan kan ik ook wel eens wat dingetjes teruglezen enzo.

Een tweede reden om een weblog bij te houden, is dat mensen je stukjes lezen. En misschien zelfs wel even reageren. En soms... heel soms... hou je er een superleuk contact aan over. Waarom? Omdat je toevallig allebei gek bent op iets.

Dolfijn Beachie bijvoorbeeld...

Deze dolfijnengek - ze is net zo erg als ik, echt waar - heeft met een vriendin zelfs een leuke website gemaakt. Dus als je mijn Dolfinarium cq dolfijnen weetjes zat bent, surf dan eens naar de site van Annabelle (en haar vriendin Eva): Closer with Dolphins. Er staat zelfs een fotootje uit mijn rijkgevulde fotoarchief op!

Ga zo door meiden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown