Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juli 25, 2007

Keevie & Ik

Instant geluk

Keevie & Ik zijn uit voorzorg geen dagelijks dynamisch duo meer. En vanavond wist ik in ene precies waarom mijn Keev zo speciaal voor mij is. Op woensdagavond ruil ik namelijk de Chevy - die mij overdag naar het werk brengt en weer naar huis - om voor Keevie - omdat die bij de sportschool wel in de parkeergarage droog kan staan - en het moment dat de garagedeur open gaat, breekt er bij mij een glimlach door op mijn gezicht. Dan gaat mijn Keverhartje sneller kloppen en ben ik intens blij als ik zijn stuur in mijn handen houd. Raam open, wind in mijn haren, keihard meebleren met de radio, big smile op mijn gezicht... totale vrijheid... instant geluk... alleen hoef je hier geen heet water bij te schenken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown