Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juli 05, 2007

Gedestilleerde melk ?

Slappe lach

Tijdens de vakantie zaten we aan het ontbijt en ik had het natuurlijk over het optreden wat we vanavond gaan verzorgen met Toeter & Groef en Quattro Saxophoni. En hoe we er precies opkwamen weet ik niet meer, maar papa en broer Henk wisten de tekst wel van Mas Que Nada - jawel, iedereen denkt dat de tekst anders gaat, maar eigenlijk hebben ze het van papa en Henk gestolen. Met het pak melk - althans iets wat daar voor door moet gaan - op tafel, kwam de tekst namelijk vanzelf.

Het gaat zo:

Mas Que Nada
Leche Semi Desnatada

Ik heb zo gelachen.

En nu ik vanavond moet gaan spelen, ben ik bang dat die slappe lach weer terug komt...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown