Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, mei 25, 2006

Hemelvaart

Hemelvaartsdag

Vandaag is het Hemelvaartsdag. Een extra zondag middenin de week. En morgen is het vrijdag, een verplichte vrije dag, dus ik heb een weekend van vijf dagen... Heerlijk!

Eerlijk gezegd was ik er wel aan toe, aan een paar daagjes vrij. Mijn vakantie is niet zo ver weg meer, maar even een lang weekend tussendoor kan net die batterij weer even opladen om daarna weer verder te kunnen. En dat had ik ook wel nodig, want gisteren heb ik weer tot 8 uur op kantoor gezeten voor het blad. Dat geeft op zich niet, want het wordt er alleen maar mooier van en alles wat we nu hadden is klaar, zodat er nog maar minimale dingetjes hoeven te gebeuren wanneer de vormgever (Airmighty Niels) weer terug is van zijn trip naar de States. Dit zal helaas in mijn vakantie zijn en dat betekent - dat ik een dagje terug ga om alles in orde te maken.

Ook niet zo'n ramp, schrijven we gewoon bij de rest van de overuren op de overurenkaart!

Vandaag ga ik gewoon even rustig aan doen. Wasje draaien, wat in mijn dorpje rondlopen op de DS, beetje bloggen... Eigenlijk al die dingen die ik normaal ook doe op een zondag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown