Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, mei 10, 2006

FlipFlops & Zonnebrand




En de zomer duurt voort!
Dat betekent rondlopen in driekwart broeken, op flipflops en jezelf regelmatig insmeren met antizonnebrandcrème.

Wel doen mensen, anders ben je niet beschermd tegen de schadelijke UV stralen en kunnen de goede (waar de huid vitamine D van maakt en je bruin van wordt) hun werk niet doen.

Voor mij mag de zomer heerlijk lang gaan duren, zoals in het liedje van Gerard Cox: die zomer die begon zowat in Mei. Ja, dit is wel een liedje wat ik pas in september wil horen hoor, een paar weken ná mijn verjaardag! ;-)

Maar voorlopig huppel ik rond op mijn flipflops!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown