Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, mei 26, 2006

Dolfijnen in de regen

Dolfijnen in de regen

Vandaag ben ik lekker op mijn verplichte ADV naar het Dolfinarium geweest. In de regen ja. Het was niet koud, alleen erg nat. En erg druk. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik moest Keev dus wederom op het achterste parkeerveld achter laten en langs een lange rij met mijn spetterpas naar binnen.

Ik heb heerlijk even buiten rondgekeken en ben daarna lekker naar beneden gegaan. Daar lag Beachie lekker in een algenbedje te slapen en hing Dolfijn Femke stilletjes voor het raam. Hoewel er veel gillende kindjes waren, kindjes die dachten dat slapende dolfijnen dood zijn en zeikende ouders (en er viel al zoveel water) was het toch weer heerlijk om er te zijn. Gewapend met mijn fotocamera heb ik toch weer mooie plaatjes geschoten. Beneden dan. Buiten heb ik voornamelijk de zeeleeuwen op de kiek gezet. En weet je wat zo mooi is... de meeste dieren vinden de regen juist heerlijk!

Tja, of het nu bloedje heet is of kledder nat, ik geniet toch wel van de dieren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown