Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, februari 03, 2005

Lampekappie

Verstopt koppie

Hondje Bassie is een lampekappie. Hij moest vandaag even een kleine ingreep ondergaan bij de dierenarts. Gelukkig allemaal weer in orde. Maar het is wel grappig om te zien hoe hij met zijn kapje om rondloopt in huis. Snuffelen is een beetje lastig. En zijn gezichtje afvegen aan mijn broek ook. Want hij gebruikt mij altijd als een servetje voor na het eten. En dat mag... want ik ben zijn vrouwtje!
Voorlopig zal hij zijn neusje niet aan mij kunnen afvegen, maar ach, dat haalt hij wel weer in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown