Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, februari 22, 2005

Keveralfabet

Thee, thee, thee, thee, t-t-t-t-t thee, thee. Thee met suiker, dat is overheerlijk! Ahum... sorry voor deze parodie op het liedje van Mel & Kim uit de jaren 80. Maar het is wel een goede brug naar de letter van vandaag, namelijk de...

van Techniek
De techniek van de VW Kever is erg simpel. Je kunt er makkelijk zelf aansleutelen, zonder iets stuk te maken, mits je een beetje verstand van auto's natuurlijk. Daarnaast worden de onderdelen nog veelvuldig gemaakt, waardoor je zelf de auto kunt repareren. Toch zien moderne garages je niet graag aankomen wanneer je een oude Kever rijdt: ze kunnen er immers geen computer op aan sluiten om te zien wat er loos is. Nee, een Kevertje is een sleutelautootje, waarmee monteurs echt aan de slag moeten. Daarom ben ik zo blij met mijn garageman waar ik met Keevje altijd terecht kan! Bedankt W.! Want ik heb wel iemand nodig om te sleutelen, hoewel de techniek simpel is en de motor heel eenvoudig in elkaar zit, ben ik toch niet zo'n held met gereedschap. Maar met woorden des te meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown