Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, september 01, 2003

'Go Berry, It's your Birthday'

Party weekend!

Dit afgelopen weekend was aardig een feestweekend te noemen! Te beginnen bij vrijdag:

The Sound of Music
Vrijdag 29 augustus stond in het teken van The Sound of Music, the Musical. Neergestreken voor vier maanden in het Circustheater te Scheveningen. 29 augustus was daar de eerste avond van, dus technisch gezien was het Opening Night. Ik snap volledig waarom deze musical een aantal Musical Awards in ontvangst mocht nemen! Wat goed gespeeld en wat een prachtige adembenemende decors! De liedjes waren fantastisch vertaald en de kinderen op het podium waren zo leuk om naar te kijken. Ze deden het ook zo ontzettend goed met zijn allen. De barones en Oom Max waren supergrappig, de Nazi's erg irritant en de nonnen werden goed neergezet. Wat een stem had moeder overste! De liederen werden ook heel goed gezongen, Do-Re-Mi, de dingen waar ik zo van hou. En vooral het Edelweiss was fantastisch... Daarbij schiet ik in de film altijd al vol, en nu ook... Bravo!


Foto's vind je op: Musicals.nl


Berry's Karaoke Party

Zaterdagavond 30 augustus. Ik ben jarig vandaag op 1 september, maar omdat ik 25 word, wilde ik een speciaal feestje geven: een karaoke feestje! Ik ben dol op zingen, dus dat zat wel goed. Gewapend met 6 DVD's met Karaoke hits van Elvis Presley tot de BeeGees, van Aqua tot J-Lo, toverden we de huiskamer om tot een heuse Karaokebar! Compleet met discoballen en discolampen! En natuurlijk de versieringen die de avond daarvoor waren opgehangen door mama, papa, broer en schoonzus! Ballonnen, met 25 erop, een ROCK AND ROLL slinger, twee opgeblazen gitaren, een opgeblazen Sax en een microfoon, heel veel slingers en gekleurde lampionnetjes. Hebben we op zaterdag meteen ook mijn verjaardag gevierd met heel veel cadeaus (ik ben heel erg verwend!!!) en een prachtige chocoladetaart, met 25 kaarsjes, waarop mijn broer een standbeeldje van mij op 25 cadeaus had gemaakt! Zucht...
En de Karoake party was fantastisch! De hele familie zong mee, van Nederlandse tophits tot een romantisch duet van Lionel Richie en Diana Ross. Het was super!


FC Utrecht

Zondag 31 augustus: FC Utrecht (me cluppie) moest tegen NEC. Een feestje werd op de tribune gevierd tijdens de wedstrijd (tot op het einde waar de hele tribune boos werd op de slecht fluitende scheids), maar op het veld was er weinig reden voor een feest. Ze speelden goed, maar niet goed genoeg: ze hadden ook geen greintje geluk mee... In mijn nieuwe FC T-Shirt (Één ding is zeker, FC Utrecht heeft de Beker) zat ik met mama en papa op de tribune onze jongens aan te moedigen, maar het mocht niet baten. Een flutgoal bracht ze op achterstand (tja, Jean Paul kan niet voor Ponk blijven keepen...) en zo is het de hele wedstrijd gebleven. Al hadden ze drie, vier kansen op de gelijkmaker. Jammer hoor. Maar we kunnen niet altijd winnen... volgende keer weer beter.


JARIG

En vandaag ben ik dan echt jarig! 25 jaren jong. Met een prachtig party weekend achter de rug. Vandaag ga ik de foto's (ook nog van de Efteling) naar de fotoshop brengen... dan hebben we weer iets om naar uit te kijken!
Ik vind het altijd leuk om je verjaardags horoscoop te lezen. Dagelijks ontvang ik in mijn mailbox The Daily Horrorscope (Top-Greetings). Deze luidt voor vandaag:
Good day to act sneaky. Try glancing sidelong at people, or standing just out of sight.
Dat lijkt me best leuk om te doen vandaag... en anders ga ik lekker met mijn cadeautjes spelen!


B'Day Countdown