Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juli 29, 2003

Pannenkoeken

Verrassing!

Afgelopen zaterdag 26 juli werd mijn oma 75 jaar. En dat vonden wij reden voor een groot verrassingsfeest! Stiekem de familie uitgenodigd om bijeen te komen in pannenkoekenrestaurant het Jagershuys te Zeist. Met een smoesje zaterdagmorgen rond half elf weer naar huis gaan van de verjaardagskoffie. In de auto (met mijn sax op schoot) naar Zeist en maar wachten...

De familie was heerlijk op tijd en mijn sax hing schijnend in de zon om mijn nek om, op het moment dat oma, opa, mama, papa en de klein Molly de hoek om zouden komen, 'Lang zal die leven' in te zetten. Ik had hard geoefend, maar met zo'n publiek in een pannenkoekenhuis op zaterdagmiddag is dat wel even iets anders dan thuis in de woonkamer of slaapkamer. Nu ging het erom!

Met het smoesje dat ze een ijsje gingen eten, stapte oma dus bij papa en mama in de auto en gingen ze een stukje rijden...

Eindelijk ging mijn mobiel in mijn broekzak af dat ze er waren en uit gingen stappen...en kon ik beginnen met spelen in de tuin van het restaurant.

Het was een fantastische verrassing: ze had tot op het laatste moment niets door! En dat was het leukste. In het pannenkoekenrestaurant kreeg ze een speciale pannenkoek met heus vuurwerk.

En mijn oma? Die heeft net zo genoten van die dag als wij!

Nog gefeliciteerd lieverd!

B'Day Countdown