Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juli 14, 2003

Prachtig...

Order of the Phoenix

Dumbledore lowered his hands and surveyed Harry through his half-moon glasses. "It is time," he said, "for me to tell you what I should have been told you five years ago, Harry. Please sit down. I am going to tell you everything."

Met deze tekst sla je het boek open... vervolgens begint het zeer spannende verhaal, waarbij je weer van het ene in het andere magische avontuur valt! Ik verraad hiermee helemaal niets, maar hoop wel dat iedereen zeer nieuwsgierig wordt! Dat werd ik namelijk ook met die teaser op de cover!
Veel leesplezier! Ik weet zeker dat je het niet kunt laten liggen als je eenmaal bent begonnen...

Harry Potter deel 5: The Order of The Phoenix. Er bestaan veel speculaties over WIE er nu doodgaat. Ik verklap lekker niets, maar laat hier alleen maar de cover zien... Pesterij genoeg voor iedereen die het boek nog moet lezen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown