Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juli 09, 2015

Throwback Thursday: Sammie op Texel

Tja, door een tijdopslokkende opdracht waar ik heel erg van het genieten ben, heb ik nog geen tijd gehad voor mijn blogje over de vakantie op Texel of over de Tour de France in Utrecht. En zelfs de foto van de maand juni moet even wachten. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. Maar vandaag wel even een Throwback Thursday. Tijdens mijn weekje uitwaaien op Texel kwamen we namelijk weer het zeehondenstandbeeld van hout op het winkelcentrum van De Koog tegen. En ja, dat beeld heb ik drie jaar geleden ook op de foto gezet, met mijn kleine Sammie ervoor. Dus wat heb ik afgelopen vakantie gedaan? Juist: een nieuwe foto gemaakt van Sammie met het houten beeld. Vandaar een TBT en een nieuwe foto. Wat er al niet kan veranderen in 3 jaar tijd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown