Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juni 25, 2015

Throwback Thursday: Met Bassie op Texel

Zo, het is alweer even een tijdje geleden dat ik een TBT heb gedaan hier op mijn blog. Overigens is het ook alweer een tijdje geleden dat ik hier een tekstje heb neergezet. Maar... dat ga ik binnenkort ruimschoots goedmaken - als ik naast werk tijd heb om mijn fotootjes eens allemaal te bewerken. Maar dit terzijde. Van de week zijn we een dagje naar de Noordpunt van Texel geweest. Een groots strand waar hondjes mogen loslopen en waar een statig rode vuurtoren de wacht houdt. Deze plek is voor mij heel dierbaar. Want hier werd mijn ouwe rakker altijd helemaal vrolijk van. In 2011 waren we op vakantie in Den Helder en toen was hij al 16 jaar oud. Tijdens een dagje Texel leefde mijn ouwe bok weer helemaal op, zodra hij het strand opstapte. Tja... dan blijft dit natuurlijk een dierbare plek. Helemaal nu mijn Bassie al drie jaar een pluizig engeltje is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown