Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 07, 2015

Foto van de Maand Mei 2015

Juni is alweer een weekje oud en mei is werkelijk omgevlogen. Vooral de laatste twee weken zaten helemaal vol met leuke activiteiten voor zowel mijn freelance werk (je weet wel, Writing Berries) als met leuke uitjes voor mezelf. Ik vertelde al over de vele activiteiten op 25 mei, in het artikel Beetje veel hooi…. Het was ook wel een beetje veel, maar – om de metafoor maar voort te zetten – door goed te kauwen en voldoende rust tussendoor is het wel een groot feest om dit alles te mogen doen. Onder sommige foto’s vind je een linkje naar een artikel op Writing Berries – kun je het verhaal achter de foto nog eens nalezen én meer foto’s zien. Al met al was mei weer een geweldige maand. Ga je nog even mee langs alle leuke dingen?

4 mei: Sammie in de slof


7 mei: dagje met de jongens DierenUITdagen in Dierenpark Amersfoort


8 mei: Reflection – Dolfinarium


12 mei: wandeling door het park


16 mei: Dierenpark Emmen: Radza junior


Dubbelfeest
in Dierenpark Emmen


17 mei: Grazzly & Koekie (omdat ik het toch niet laten kan)


Beeldenpark Anningahof:
imposant, ontroerend & confronterend


19 mei: Oma’s boom in volle bloei


21 mei: Joep op de troon


22 mei: Dagje Ouwehand Dierenpark – withandgibbon


23 mei: Cool Puppy


29 mei: Pretpark Tycoon


31 mei: Koekie & friends

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown