Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juli 27, 2015

Foto van de Maand Juni 2015

Zo hallo… juli is alweer bijna voorbij en ik kom eindelijk eens een keertje met mijn foto van de maand JUNI op de proppen… Tja, dat kwam nu eenmaal door de grote drukte van afgelopen maand. Nadat ik heerlijk thuis was gekomen van Texel lagen er zo’n 200 opdrachten op me te wachten (wel verdeeld over verschillende opdrachtgevers, dat dan weer wel). Gelukkig kan ik goed plannen en hoewel ik afgelopen week ziek was, ga ik de deadline van de grootste opdracht makkelijk halen. Maar ja, als je zo’n tekst of 40 per week aan het schrijven bent, een website (Writing Berries) moet bijhouden en ook nog eens een beetje ontspannen tussendoor, dan schieten er wel eens wat dingetjes bij in. Maar… wat in het spreekwoordelijke vat zit verzuurt niet (behalve zuurkool natuurlijk), dus hier is-tie dan: de Foto van de Maand Juni 2015. Met leuke uitjes en heerlijke vakantiefoto’s.

1 juni: 10 jaar GaiaZOO met knuffelende witgezichtsaki’s


Feest in Kerkrade:
10 jaar GaiaZOO


3 juni: Waaaa Maroon 5 in de ZiggoDome!


4 juni: Laatste avond Avondvierdaagse


5 juni: Na Thomas’ zijn dansoptreden op zijn verjaardag zagen we een prachtige regenboog


11 juni: Gezellige buurtbewoners


14 juni: Kiekeboe Sammie!


15 juni: Dagje Dierenrijk – genoten van de ringstaartmaki’s


19 juni: Op vakantie! Uitpakken maar. Zeg mevrouw, mag ik dat daar?


20 juni: Deze zachte schaapjes werden door de plaatselijke katten zeker aangeraden


21 juni: Sammie & de Zeehond – remake van een paar jaar geleden


22 juni: Weerspiegeling in Ecomare


23 juni: Zeehonden spotten tijdens de zeehondensafari


24 juni: SCHAAAAPIES!


25 juni: Man met Hond, in de Slufter (of te wel: Papa & Sammie)


26 juni: Met Esmeralda naar het Foute Feest van QMusic!


29 juni: Bubbels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown