Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, mei 25, 2015

Beetje veel hooi...

Een beetje teveel hooi op je vork nemen, kent u die uitdrukking? Ik inmiddels wel weer, want ik heb ook een beetje teveel hooi op mijn vork genomen de afgelopen week. Ik hoor me 11 mei nog zeggen: ik heb de komende week een lege agenda. Jaja... dat hebben 'ze' gehoord en de uitnodigingen stroomden binnen. Allemaal heel leuk natuurlijk - je hoort me zeker niet klagen - maar... het was wel een beetje veel hooi.. Gelukkig heb ik een grote vork en kon ik het best wel tillen allemaal. Hier komt-ie.

16 mei: Dierenpark Emmen bestaat 80 jaar en olifantje Radza jr. is ook jarig (zijn eerste verjaardag). Ik werd uitgenodigd door het park om de verjaardag mee te komen vieren. Papa voor de gezelligheid ook mee en een super leuke dag gehad in het hoge noorden. Snel naar huis om de reportage nog online te zetten.
17 mei: Landgoed Anningahof opende haar deuren voor een nieuw seizoen kunst. Papa meegenomen als extra fotograaf en heerlijk in Zwolle van een zonovergoten Beeldentuin genoten. Prachtige beelden gezien. Daarna thuis nog snel de reportage online gezet.
18 mei: een beetje brak, maar wel gewerkt, daarna 's middags naar Lelystad voor een Glamour fotoshoot met Esmeralda en Angela. Ik zou ook saxofoonrepetitie hebben, maar dat heb ik niet meer gered (sorry).
19 mei: vroeg eruit en weer op pad, want ik mocht naar het Van Gogh Museum voor de opening van de nieuwe expositie When I Give, I Give Myself. Een bijzondere expositie verweven met de huidige collectie. Ik heb genoten... maar begon wel te voelen dat het een drukke bedoening was geweest...
20 mei: blegh! Ik kreeg even een reality check van mijn lichaam dat het maar beter was om niet te gaan sporten. Gelukkig knapte ik tegen de middag weer een beetje op en ben ik 's avonds even bij mijn tante op de koffie gegaan. Ze had nog heel veel Jumbo-vouchers voor me namelijk :D
21 mei: even rennen en vliegen - beetje doorgeslapen zelfs - maar daarna een heerlijke dag en middag bij mijn opa doorgebracht (met papa). Gewoon even gezellig kletsen en een lekker broodje eten.
22 mei: dagje naar Rhenen met Ploon en Sammie. Gewoon omdat het kan. We hadden bakken met zon en heerlijk genoten van onze verse smoothies en broodjes op het terras bij de gibbons. Dat was echt heerlijk genieten. En dan toch 's avonds nog even aan het werk.
23 mei: zaterdag is Heroclix dag en dat was afgelopen zaterdag niet anders. Effe lol trappen met de jongens en nog een potje winnen ook. Ook heb ik zaterdag met papa het gewonnen trainingsshirt van FC Utrecht opgehaald op het stadion. Hij moest mee, want dit keer mocht hij het shirt van mij hebben :D
24 mei: eerste Pinksterdag. De eerste dag sinds de zaterdag ervoor dat ik gewoon niets hoefde te doen. Uiteindelijk zijn we lekker bij Ploon een bakkie wezen doen en vervolgens heb ik met mijn foto's van Rhenen zitten spelen. Het hooi was gelukkig op.




En vandaag? Vandaag gewoon weer even gewerkt. Lekker hoor! Werken heb ik toch wel steeds gedaan, want ik wilde op schema blijven liggen. Tussen alle activiteiten door is het gelukt om mijn opdrachten op tijd in te leveren. Mag ik ook wel trots op zijn toch? Jaja, na zo een feestweek is het best lekker om even wat te ontspannen tussendoor. Komende week heb ik 1 persevent. Denk ook dat ik het daar verder bij laat :D Maar... ik zeg nog niets te vroeg, voor je het weet heb ik weer een mooie baal hooi met bijzondere strootjes om over te bloggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown